TchiboŽivotný štýl

Lojalita v zamestnaní sa cení. Ako vydržať v jednej práci čo najdlhšie?

Čo ste robili pred 30 rokmi? Niekto nebol ešte ani v pláne, iní práve maturovali, ďalší menili zamestnanie a práve v roku 1991 vstúpilo na vtedy ešte československý trh Tchibo. Možno si teraz spomeniete na známy slogan Tchibo – Le Cafè a keď vám pripomenieme, že od roku 2008 sa v predajniach Tchibo začal predávať aj spotrebný tovar, určite vám v mysli zarezonuje to známe „Z Tchiba? Veď tam predsa majú len kávu!

Zaspomínajte si aj na ďalšie kultové reklamy od Tchibo!

Zmena je korením života, no lojalita je stále v trende

Byť lojálnym voči zamestnávateľovi, ktorý vám vytvára dobré pracovné podmienky v príjemnom prostredí, sa vypláca. Stabilitu a zodpovednosť ocení zamestnávateľ viac, než netrpezlivosť a útek pred zodpovednosťou, ktorú v životopise naznačuje množstvo krátkodobých postov.Dlhodobí zamestnanci vedia, ako firma funguje a poznajú ľudí v nej. Tchibo svojou rodinnou kultúrou vytvára zázemie pre stabilných aj nových zamestnancov, preto u nás ľudia radi zostávajú pracovať dlhé roky,“ hovorí Adriána Hudecová, personálna manažérka Tchibo, ktoré na Slovensku pôsobí už práve spomínaných 30 rokov a kde zamestnanci oceňujú predovšetkým kombináciu rodinného prostredia a moderných trendov.

Martin Koller, Head of Sales Tchibo, dopĺňa: „Proces budovania dôvery a skúseností prebieha postupne. Rôzne situácie časom obnažia charakter každého človeka, čo o stabilných zamestnancoch veľa naznačuje. Zostať dlhodobo v jednom zamestnaní je cesta zodpovedná a preto náročná.“

A čo vám pomôže udržať sa v jednom zamestnaní dlhšiu dobu? „Tešte sa z maličkostí a noviniek, v zmenách hľadajte príležitosti a rovnováhu získavajte v kruhu rodiny a pri koníčkoch,“ odporúča Adriána Hudecová. 

Je to dokázané – Tchibo je naša srdcovka

Dôkazom, že Slováci si koncept Tchibo skutočne obľúbili, je 3. miesto v tohtoročnom rebríčku TOP 50 zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku podľa prieskumu spoločnosti KPMG. Týmto umiestnením Slováci ocenili vysokú kvalitu kávy a spotrebného tovaru, dobrú cenu, ústretový personál a príjemné prostredie, ako aj udržateľný prístup spoločnosti Tchibo.

V roku 2020 totiž bolo na výrobu textilných výrobkov Tchibo zrecyklovaných 63 miliónov PET fliaš. Tento recyklovaný plast sa používa aj na výrobu pomôcok na upratovanie. Odhodené PET fľaše a staré rybárske siete z oceánov pretvára Tchibo s využitím regenerovaného nylonu ECONYL a recyklovaných PET fliaš na športové oblečenie. Na výrobu niektorých papierových produktov a funkčného textilu využíva Tchibo tiež zmes recyklovaných PET fliaš a kávovej usadeniny. Minimalizovalo sa aj množstvo obalových plastov pre spotrebný tovar a až 97 % z obalov, ktoré sa používajú, je možné recyklovať. A pre takého zamestnávateľa robiť je radosť, čo poviete?