Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti

Bratislava, 6. mája 2024 – Tradičná značka interiérových a exteriérových farieb, Primalex, sa opäť rozhodla prezentovať trvácnosť a kvalitu svojich farieb prostredníctvom vtipných a obľúbených TV reklám. Tento rok strieda plyšového macka nový príbeh.

V reklamných spotoch sa mladý muž v súčasnosti stretne so svojím “JA” z budúcnosti, čo vyvoláva rôzne vtipné dialógy. Hlavnou myšlienkou je trvácnosť a kvalita Primalexu, ktorá vydrží aj do budúcnosti. „Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami. Všetko potrebné na maľovanie a natieranie, ako aj odborné poradenstvo nájdu naši zákazníci vo všetkých predajniach Dom farieb a na www.primalex.sk či www.domyfarieb.sk,“ uvádza marketingový manažér značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Matúš Medveď a dodáva, že v tomto roku získal Primalex aj ocenenie odbornej verejnosti Superbrands Slovakia 2024. M. Medveď tiež zdôrazňuje, že diváci si televízne spoty Primalexu v minulosti obľúbili, pretože ich bavia svojou autenticitou. „V tejto kampani odovzdávame posolstvo trvácnosti a kvality náterov Primalex, ktorá vydrží do ďalekej budúcnosti. Zhodli sme sa, že nikto iný nebude vedieť lepšie, že steny, vymaľované pred rokmi, sú stále rovnako farebné, než ten, kto ich vtedy maľoval. Tak vznikli spoty s mužom zo súčasnosti, ktorého navštívi jeho vlastné ja z budúcnosti,“ približuje Matúš Medveď nový projekt sršiaci vtipom a farbami.

Ako ďalej prezradil manažér Primalexu, nový formát zároveň prezentuje tri dokonale biele odtiene s vynikajúcou krycou schopnosťou, medzi nimi aj novinku Primalex Extra Matt s inovatívnou technológiou ANTI-REFLEX pre maľovanie bez šmúh. Podľa jeho slov až 7 z 10-tich nakupujúcich, ktorí sa rozhodli maľovať svoje steny, volí práve bielu farbu.

O realizáciu sa tak ako po minulé roky postarala rumunská agentúra Next Advertising a spot pre slovenský a český trh upravila česká agentúra VLM. Za PR komunikáciu pre Primalex zodpovedá agentúra 10/10 Communications. Spoty budú podporované aj komunikáciou v online priestore a na sociálnych sieťach, POS materiálmi a promo akciou.

Od 6. mája sa tak diváci na TV JOJ a v online priestore zoznámia s až piatimi variantmi nových reklamných spotov Primalexu s hlavným odkazom: „Primalex. A v budúcnosti si poďakujete.

Pozrite si nové TV spoty Primalexu:

30 sek. TV spot:

20 sek. TV spot:

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

Spoločnosť PPG (NYSE:PPG) každý deň vyvíja a vyrába farby, nátery a špeciálne materiály, ktorým zákazníci dôverujú už viac ako 140 rokov. Spoločnosť so sídlom v Pittsburghu, USA, pôsobí vo viac ako 70 krajinách a v roku 2023 zaznamenala čisté tržby vo výške 18,2 miliardy USD. Našim zákazníkom pomáhame prekonávať aj tie najväčšie prekážky pomocou kreatívnych a inovatívnych riešení. Obracajú sa na nás zákazníci z oblasti stavebníctva, spotrebného tovaru, priemyslu, dopravy a popredajných služieb. Viac informácií o spoločnosti PPG nájdete na webovej stránke www.ppg.com.We protect and beautify the world a logo PPG sú registrované ochranné známky spoločnosti PPG Industries Ohio, Inc. Primalex a Balakryl sú ochranné známky spoločnosti PPG Deco Czech a.s.


Fotogaléria