DomácnosťPLANEO Elektro

Martin Siblík z PLANEO Elektro: Stávka na šport nám vyšla

Martin Siblík vniesol do marketingových aktivít športového ducha.

Príchod nového marketingového riaditeľa do siete PLANEO Elektro znamenal aj výraznú zmenu komunikácie.

Martin Siblík je na svojom poste iba od mája, jeho aktivity sú však už teraz neprehliadnuteľné. Na komunikovanie aktivít najrozšírenejšej siete elektropredajní si zvolil spojenie známej, no neopozeranej tváre, športu a nadsázky. „S Borisom Valábikom sme mali pôvodne spolupracovať iba na jednom evente, chopili sme sa však príležitosti a ponúkli sme mu oveľa širšiu spoluprácu. Boris súhlasil predovšetkým na základe svojich dobrých osobných skúseností s PLANEO Elektro,“ odhaľuje pozadie partnerstva Martin Siblík.

Podľa Siblíka významnú úlohu pri tvorbe spotov zohral aj Valábikov zmysel pre humor. V prvom spote na podporu akcie, v ktorej mali kupujúci možnosť vyhrať vrátenie 100 % ceny nákupu, bývalý hokejista po neúspešnej strele na bránu skonštatuje, že to opäť nevyšlo. Vo futbalovom drese zas naráža na svoje bitkárske zápasy na ľade, ako aj na futbalovú loptu s vlastnoručným podpisom, ktorú PLANEO Elektro rozdávalo ako darček. V najnovšom spote sa zas Valábikovi „podarilo“ rozbiť bicykel a odporučiť 3-ročnú záruku na tovar.

Okrem bývalého hokejistu si v spotoch zahrali aj zamestnanci elektropredajní – pán vedúci Braňo zo Zvolena a pani vedúca z Nitry Janka. „Každá aktivita firmy má vnímanie navonok aj dovnútra. Preto považujem za správne zapojiť aj zamestnancov, ak je to možné. S agentúrou breezy men sme spoty natáčali priamo v predajniach vo Zvolene a v Nitre. Naši predajcovia sú odborníci vo svojej oblasti, teraz dostali niektorí z nich možnosť skúsiť si aj pôsobenie v inej, trochu ´hereckej´ sfére,“ vysvetľuje Siblík.

Braňo zo zvolenskej predajne PLANEO Elektro si zahral v hokejovom spote.

Hokej, futbal a cyklistiku si PLANEO Elektro nevybralo náhodne. „Naše kampane kopírovali aktuálne športové dianie – MS v ľadovom hokej, ME vo futbale a Tour de France. Okrem štandardnej inzercie a PR komunikácie, ktorú zastrešuje agentúra 10/10 Communications, sme športové dianie preniesli aj na sociálne siete. Fanúšikovia PLANEO Elektro mali možnosť tipovať víťazov a získať hodnotné ceny. Tento mix sa nám už teraz ukazuje ako úspešný, najmä na sociálnych sieťach prirodzene dosahujeme vysoký reach a nárast nových sledovateľov. Na obchodné čísla si ešte počkáme, verím však, že pozitívne vnímanie medzi verejnosťou sa pretaví aj do nich,“ hodnotí Martin Siblík priebežné výsledky.

V spolupráci s agentúrou breezy men bola produkcia spotov bezproblémová.

Podľa jeho slov bude spolupráca s Borisom Valábikom pokračovať aj ďalej, no už v inom duchu. „Ďalšími kampaňami oslovíme ešte širšiu skupinu našich zákazníkov. O PLANEO Elektro sa bude teraz počuť oveľa viac, ale podrobnosti zatiaľ neprezradím,“ dodáva marketingový riaditeľ najrozšírenejšej siete elektropredajní.