
Vernostný program Tchibo na Slovensku a v Čechách oslavuje 10 rokov od svojho založenia a v súčasnosti má viac než 1,25 milióna členov. Program, ku ktorému neodmysliteľne patrí TchiboCard, vznikol v septembri roku 2012 so zámerom odmeňovať stálych zákazníkov. Tí za každý svoj nákup získavajú Vernostné zrnká, ktoré im zľavňujú ich ďalšie nákupy. Program však prináša aj množstvo ďalších benefitov.
Okrem Vernostných zrniek patrí medzi hlavné benefity doprava a dobierka zdarma pri nákupe cez e-shop, zvýhodnené ceny vybraných produktov, stále množstevné zľavy na zrnkovú kávu a kapsle či špeciálne ponuky v kávovom bare. V neposlednom rade sa držitelia TchiboCard dostávajú ako prví k informáciám z firmy, vrátane promo aktivít.
„Využívanie vernostného programu v rámci jednej firmy je dnes už bežnou praxou. My sme však išli ešte ďalej a usilovali sme sa o rozšírenie možnosti zbierať Vernostné zrnká aj pri nákupe u našich obchodných partnerov. Od jesene roku 2021 tak môžu všetci držitelia TchiboCard využívať tento benefit aj v Tchibo kútikoch reťazcov COOP Jednota a COOP Tempo, CBA, FRESH a SAMA. Ďakujeme našim zákazníkom za vernosť a s potešením otvárame ďalšiu dekádu,“ komentuje špecifiká Programu Václav Jurečka, Customer Experience Manager Tchibo CZ/SK.
Celá štvrtina členov je vo Vernostnom programe Tchibo od jeho začiatku. Z celkových tržieb za posledných 12 mesiacov tvoria tržby uskutočnené s TchiboCard v Čechách 75 %, na Slovensku dokonca až 78 %. Program ovplyvnili aj moderné technológie – mobilnú aplikáciu Tchibo si stiahol každý tretí člen. Najviac sa nakupuje v regiónoch hlavných miest, teda v Prahe a v Bratislave. Aj v Tchibo platí, že v porovnaní s kamennými obchodmi zákazníci viac utrácajú cez e-shop: najvyššia položka za jeden nákup bola na Slovensku 3 361 eur, v Čechách 197 050 Kč (7 997 eur). Najpredávanejším produktom z kategórie spotrebného tovaru je na oboch trhoch dámske tričko s trojštvrťovými rukávmi, ktoré vystriedalo dlhodobého favorita – termolegíny z detského sortimentu. Najžiadanejším nápojom z kávového baru Tchibo je klasické espresso. „Ako kávového experta nás veľmi teší, že zákazníci oceňujú kvalitu fairtradovej kávy, ktorú v našom sortimente ponúkame predovšetkým,“ dopĺňa Jurečka.
Spoločnosť pri príležitosti prvého okrúhleho výročia TchiboCard pripravila pre svojich zákazníkov na september špeciálne akcie. Pokiaľ napríklad nakúpia aspoň za 32 eur s tým, že nákupy sa počas celého mesiaca sčítavajú, získajú 1 000 Vernostných zrniek v hodnote 10 eur ako darček na ďalší nákup. Ekvivalentom v Čechách je nákup za 799 Kč a 10-tisíc Vernostných zrniek v hodnote 200 Kč. Držitelia TchiboCard tiež obdržia 10 % zľavu na nové kolekcie, ktoré firma predstavuje každý týždeň a kde sú bežne zvýhodnené len vybrané produkty. Viac na tchibo.sk/10rokov.
Kampaň k 10. výročiu TchiboCard je plánovaná ako 360° naprieč všetkými predajnými kanálmi a kategóriami tovaru. Prezentovaná bude vo vlastných médiách firmy, ako sú týždenné magazíny, online newslettre, špeciálna microsite v e-shope, posty na firemnom FB a Instagrame, články na Tchibo blogu a špeciálny direct mail určený členom Vernostného programu. Firma plánuje informácie o výročí komunikovať aj v externých médiách, na Slovensku napríklad v rámci digitálnej kampane, v ČR ako tag-on pri aktuálnych TV spotoch a v oboch krajinách formou PR, ktoré na Slovensku zastrešuje agentúra 10/10 Communications. Promo aktivity prebehnú aj priamo v obchodných centrách a Tchibo kútikoch v obchodných reťazcoch.

Užitočné informácie o spoločnosti Tchibo
Tchibo patrí k najväčším výrobcom kávy na svete a je vedúcou firmou na trhu praženej kávy na mnohých európskych trhoch. Tchibo je rovnako jedným z najväčších medzinárodne pôsobiacich maloobchodných predajcov. Jedinečný obchodný model spoločnosti Tchibo prepája pod mottom „Objavte jedinečný svet Tchibo“ kávovú expertízu a týždenne nové tematické kolekcie spotrebného tovaru. Svoje výrobky ponúka Tchibo prostredníctvom viackanálového distribučného systému, ktorý tvorí sieť kamenných predajní Tchibo a internetový obchod www.tchibo.sk. Spoločnosť bola založená v roku 1949 v nemeckom Hamburgu, kde má svoje ústredie.
V Slovenskej republike pôsobí prostredníctvom TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o. od roku 1991 v segmente praženej a instantnej kávy pod známymi značkami Tchibo, Eduscho a Davidoff Café. Od roku 2008 rozvíja TCHIBO SLOVENSKO na slovenskom trhu obchodnú činnosť zameranú na predaj spotrebného tovaru Tchibo. Každý týždeň je uvedená do predaja nová kolekcia asi 30 výrobkov na určitú tému vo výbornom pomere ceny a kvality. Témy sa v priebehu roka striedajú a postupne zahŕňajú všetky oblasti: od kuchyne cez módu, šport, elektroniku, hračky, šperky až po záhradu. Kolekcie sú limitované a predávajú sa vždy výlučne do vypredania zásob alebo obmedzenú dobu. Popri týchto týždenne nových limitovaných kolekciách ponúka Tchibo aj dizajnovú kolekciu výrobkov na pôžitok z kávy, ktorá je súčasťou stálej ponuky siete obchodov Tchibo. Tchibo nezabúda ani na milovníkov domácej kvalitnej kávy – s domácim kávovarom Cafissimo alebo plnoautomatickým kávovarom na zrnkovú kávu Esperto Caffé či Esperto Latte si svoju obľúbenú šálku kávy môžete dopriať v pohodlí domova rýchlo, ľahko a profesionálne. Spoločnosť Tchibo podniká zodpovedne. Dlhodobo sa angažuje v mnohých projektoch zameraných na trvalo udržateľnú produkciu kávy, bavlny či dreva a zaistenie zodpovedajúcich pracovných a životných podmienok malopestovateľov a pracovníkov v továrňach. Aktívne pomáha riešiť otázky ako globálne otepľovanie, ohľaduplné hospodárenie s vodou, pôdou, energiami a zdrojmi, zaobchádzanie s odpadom či zachovanie biodiverzity. Zapája sa do činnosti mnohých miestnych komunít.